Ετικέτες

Πολλά απο τα τα βιβλία που διαβάζουμε, όπως είναι γνωστό σε όλους, δεν ξεχνιούνται ποτέ. Κάποια, υποκύπτεις και τα διαβάζεις πέντε έξι φορές κάθε βράδυ, τα ίδια και τα ίδια κάποια άλλα τα έχεις μόνιμα στο κομοδίνο του παιδικού κρεβατιού, είτε τα διαβάζεις είτε όχι, γιατί είναι τα αγαπημένα του.

Ας παραβλέψουμε την κατηγορία αυτή και ας προχωρήσουμε σε βιβλία που δανειστήκαμε και αποκτήσαμε τους δύο τελευταίους μήνες, που αγαπήσαμε… ή και όχι…

1.Πάμπλο Πικάσο, Λεονάρντο Ντα Βίντσι Ibi lepscky

Πάμπλο Πικάσο IMG_6311IMG_6312

Δύο βιβλία εξαιρετικά. Και τα δύο τα δανειστήκαμε απο τη βιβλιοθήκη. Το πλέον συγκινητικό είναι οτι το βιβλίο με τον Παμπλίτο το είχα και εγώ όταν ήμουν μικρή και μάλιστα η εικόνα του να υπάρχει ένας μικρός εκκολαπτόμενος ζωγράφος που να έχει γεμίσει μπογιές το σαλόνι μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση. Δεν ξέρω που βρίσκεται, το κλαίω..Σαν χθες το θυμάμαι αυτό το βιβλίο να το κρατάω, πως διακτινιστηκα στο μέλλον και το διαβάζω στο παιδί μου; Επίσης, το δανειστήκαμε μυστηριωδώς τη μέρα της επετείου του θανάτου του Πικάσο. Το δεύτερο με τον Λεονάρντο Ντα Βίντσι, είναι της ίδιας σειρά όπως είναι πασιφανές και επίσης μοναδικό. Βασικά όλη η σειρά μου αρέσει, μας αρέσει, την αγαπάμε, τέλος.

2. Ένα δώρο για τον Άϊ-Βασίλη – Κόλιν Τσάρλεστον

Ένα δώρο για τον Άι-Βασίλη

Κάτι επίκαιρο. Ωραία εικονογράφιση, συμπαθητική ιστορία, όχι κάτι το ιδιαίτερο, μια ψιλομπερδεμένη υπόθεση που σαν ιδέα θα μπορούσε.. αλλά δεν…

3. Ο Κύριος Ζαχαρίας και η Κυρία Γλυκερία – Τριβιζάς Ευγένιος

IMG_6331 IMG_6333 IMG_6339

Το πήρε δώρο η αδερφή μου στην μικρή. Ενώ η ιστορία είναι πιο πιασάρικη για μικρότερα παιδιά, οι δραστηριότητες στο τέλος του βιβλίου, είναι πολύ καλές και ευφάνταστες. Τρελαίνομαι για την εικονογράφησή, δεν χορταίνω να χαζεύω τις σελίδες. (είναι απο τα Παραμύθια Ντορεμίθια, στην οποία βρίσκεται και η Πουπού και η Καρλότα που έχουμε διαβάσει – διαδικτυακά – αμέτρητες φορές) Και τα δύο βιβλία, κατα της γνώμη μου θίγουν εντελώς ενήλικα θέματα και δεν έχω αποφασίσει αν αυτό μου αρέσει ή όχι, ως προς τον τρόπο που χρησιμοποιείται τουλάχιστον.

4. Καληνύχα Μαμά – Μαρία Παπαγιάννη

BKS.0175115

Το λάτρεψε. Απλά. Το διαβάσαμε στην παιδική βιβλιοθήκη Χαλανδρίου και απλά δεν ήθελε να το αφήσει. Απλουστευμένο, μιλάει κατευθείαν στο θέμα (φόβος για το σκοτάδι ή γενικότερα άρνηση ύπνου εξαιτίας φόβου). Η αμεσότητά τελικά είναι αυτή που κερδίζει πάνω απο ιστορίες και εικόνες…

5. Ο μπαμπάς μου είναι…

babas

Το είχε πάρει το μάτι μου και παλαιότερα αλλά δεν ήξερα οτι έχει τόσο πλάκα και είναι τόσο τρυφερό χωρίς κάν να εξιστορεί οτιδήποτε, χωρίς να χρησιμοποιεί εικόνες φαντεζί. Μας άρεσε πολύ! Και αυτό απο την ίδια βιβλιοθήκη του Χαλανδρίου που χαίρομαι τόσο που υπάρχει…

6. Τριγονοψαρούλης εναντίον Μεγάλου Καρχαρία – Βαγγέλης Ηλιόπουλος

IMG_6310 IMG_6309

Νομίζω πως όλοι ξέρετε τον Τριγονοψαρούλη. Εδώ σε μια ακόμα περιπέτεια που τον κάνει δυνατότερο, χάρη στην φιλία αλλά και την γενναιότητα που δείχνει ο ίδιος. Το έχουμε εδώ και μια εβδομάδα στο σπίτι, το έχουμε διαβάσει μόνο μια φορά, δεν το έχει ζητήσει ξανά, δεν έχω ιδέα γιατί…

7. Εικόνες απο τα παιδιά της γης

IMG_6305 IMG_6306

Αυτή η σειρά είναι απο τις αγαπημένες μου. Τόσες πληροφορίες μέσα σε ένα μόνο βιβλίο και μάλιστα οχι στεγνά. Είναι όμορφο και έχει απήχηση. Αρέσει πολύ στην κόρη μου και το ‘διαβάζει’ πολλές φορές μόνη της. Έχω γράψει για το Εικόνες των Χριστουγέννων παλαιότερα, τι να πως για αυτή τη σειρά, θέλω να τα πάρω όλα και να κάτσω να τα διαβάσω μόνη μου. Ένα δύο σημεία μόνο στο συγκεκριμένο βιβλίο «κλώτσησαν» λίγο αλλά ΟΚ, εκμεταλλεύομαι το οτι δεν ξέρει να διαβάζει ακόμα literally και σουλουπώνω…

8. Το παιδί Μπλα-μπλα-μπλα -Ερα Μουλάκη

IMG_6315 IMG_6317

Η Χ. μάλλον ψιλοενθουσιάστηκε με το συγκεκριμένο. Δεν ήταν αυτό που περίμενα, ‘έσκασε’ και ένας μάγος στην πορεία, δεν καταλαβαίνω γιατί πάντα πρέπει να σωζόμαστε απο μάγους και νεράιδες, κανένας ουμανισμός…:P

9. Διάφορα: Όλοι οι μικροί κύριοι που αγοράσαμε, οι μπαλαρίνες που βρήκαμε στο μπαζάρ, το Frozen -ΝΑΙ- και ένα βιβλίο δραστηριοτήτων

IMG_6319

Το οτι οι Μικροί Κύριο – Μικρές Κυρίες επανεκδόθηκαν χαιρετίστηκε απο την οικογένεια ως ημέρα ευεργεσίας (;), εθνικής εορτής και ανδραγαθήματος. Μπροστά στα ράφια του βιβλιοπωλείου μας έλειπε ένα τσουβάλι για να τα κάνουμε μια φραστπ και να τα σύρουμε μέχρι τη φωλιά μας. Εντάξει μερικά έχουν πολύ πλάκα, άλλα είναι ανέμπνευστα, άλλα κρύα, άλλα διδακτικά, είναι τι κλήρος θα σου λάχει, αλλά σε γενικές γραμμές τα κάνουμε κέφι.

Το βιβλίο με τις δραστηριότητες αλφαβήτα το περίμενα καλύτερο. Είναι γεμάτο στις προγραφικές ασκήσεις, απο αυτές που μπορείς να βρεις και να εκτυπώσεις, πολύ λίγα πράγματα βρήκα ενδιαφέροντα, εγώ φταίω που ΚΑΙ το ξεφύλλισα ΚΑΙ το αγόρασα απο πάνω…

Οι μπαλαρίνες είναι απο την ίδια σειρά με τις δύο πρώτες που είχαμε και συνεχίζουμε το μότο «Πλιε στην πρώτη, πορ ντε μπρα και μπατμαν ταντού whatever…»

Τέλος, Frozen-Μόνο-Μετά-Έρχεται-Το-Τέλος-Το-Αληθινό-Τέλος-Φρόζεν-Γιατί-Όλ-Μεν-Μαστ-Ντάι-Πίριοντ!

 

 

 

 

