Ετικέτες

,

Δεν ξέρω, μπορεί να φταίει ότι ποτέ δεν τα πήγαινα καλά με τα μαθηματικά και το κατάλαβα από τότε που δεν λεγόντουσαν μαθηματικά αλλά αριθμητική. Κατά βάθος όμως πιστεύω ότι με την σωστή καθοδήγηση ίσως και να μπορούσα να γίνω καλή σε αυτά,  όρκο δεν παίρνω αλλά είναι που πιστεύω ότι τα μαθηματικά είναι μια επιστήμη μοναδική και αδιαπραγμάτευτη, είναι που η μαμά μου σκίζει σε αυτά και θα ήθελα να της είχα μοιάσει. Όπως λέει και ο Όστερ «η πραγματική ζωή διαφέρει από τα μαθηματικά. Τα πράγματα στη ζωή δεν διανύουν πάντα τη μικρότερη απόσταση. Τα μαθηματικά είναι εκεί.» Κάπως έτσι, τρέφω μεγάλο θαυμασμό για τα μαθηματικά μυαλά και ταυτοχρόνως έχω μια μικρή υποψία ότι η κόρη μου δεν θα τα λατρέψει. Μύχια, δεν το λέω πουθενά γιατί θέλω να αποφύγω τις γνωστές, αυτοεκπληρούμενες προφητείες. Καμιά φορά ασχολούμαστε με τους αριθμούς λοιπόν. Εγώ δείχνω μεγάλο ενθουσιασμό, τι επιλογή έχω; Η Χριστίνα έτσι και αντιληφθεί έστω και για κλάσματα του δευτερολέπτου ότι αυτό που της δείχνω με τους αριθμούς δεν είναι παιχνίδι, γυρνάει την πλάτη και αποχωρεί…Σήμερα κάναμε κάτι απλό και δεν μας πήρε και πολύ χρόνο να το στήσουμε. Η ιδέα από εδώ.
Κολλήσα επάνω σε καπάκια πλαστικά αριθμημένα κυκλάκια που έκοψα από χαρτί. Εκτύπωσα τη δραστηριότητα με τα ζωάκια και την ρώτησα αν θέλει πρώτα να τα χρωματίσει και συμφώνησε. Τελευταία νομίζω ότι η κόρη μου βρήκε το υλικό που την κάνει να λατρεύει να χρωματίζει και να ζωγραφίζει σε κάθε ευκαιρία(κάτι που δεν έκανε πάντα) –και να λερώνεται ευκολότερα- και αυτό είναι τα παστέλ. Αν υποθέσουμε ότι υπάρχει κάποια αναλογία επειδή κι εγώ τα προτιμούσα όταν ήμουν μικρή, ας αρκεστούμε σε αυτήν την αναλογία και όχι σε εκείνη που σχετίζεται με τα μαθηματικά…Και να συμπληρώσω ότι όταν είδε τα καπάκια με τους αριθμούς μέσα στον ενθουσιασμό μου είπε να παίξουμε το άααλο παιχνίδι, εκείνο που γυρνάω το κεφάλι και αλλάζει τη σειρά των αντικειμένων και εγώ πρέπει να βρω τη σωστή σειρά. Ναι όκ, εσύ μας οδηγείς…DSC00844DSC00842DSC00847DSC00848DSC00850

Μετά όμως συνεχίσαμε με τα γράμματα και με αυτό που είχα πετύχει στο pinterest και ήθελα οπωσδήποτε να δοκιμάσουμε. Μια δραστηριότητα προγραφής αρκετά γνωστή. Γράφεις μια λέξη στον πίνακα και το παιδί προσπαθεί να την σβήσει με μια μπατονέτα βουτηγμένη σε νερό ακολουθώντας τα γράμματα όπως ακριβώς γράφεται η λέξη. Αποδείχτηκε ότι φυσικά και ασχολήθηκε περισσότερη ώρα, φυσικά και ασχολήθηκε και χωρίς τη δική μου παρουσία και έκανε τα δικά της. Κυρίως πιστεύω γιατί υπήρχε στη μέση το νερό…μαγικό πάντα.
DSC00856DSC00864 DSC00865DSC00866DSC00861
Χωρίς να κάνουμε νύξεις για αλφάβητο και να πάρω εκείνο το δασκαλίστικο ύφος που όταν το καταλαβαίνω το κόβω, ευτυχώς, μια χαρά έγραψε, έσβησε, προσπάθησε να διαβάσει…πολύ μ’άρεσε πολύ….

