Ετικέτες

Παρέλαβα το πρώτο μου βραβείο για το μπλογκάκι μου και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη!

liebsterblogaward-300x300

Είμαι χαρούμενη διπλά γιατί μου το απένειμε μια χαρισματική μπλόγκερ η Ίνα απο το Sailing hearts and lemons, and a strawberry. Η Ίνα που γράφει απο την καρδιά της χωρίς διάθεση εντυπωσιασμού και φανφάρες, ίσως γι αυτό και σε κερδίζει απο την πρώτη στιγμή. Την ευχαριστώ πολύ που με διάλεξε!

Τώρα, οι όροι για το συγκεκριμένο βραβείο είναι να αναρτηθεί στο μπλογκ και να δοθεί σε πέντε blogs με λιγότερους από 200 followers.

Έτσι λοιπόν με τη σειρά μου απονέμω αυτο το βραβείο  στους ξεχωριστούς:

Στο apo tin gonia οπου ο Κωνσταντίνος μιλάει τόσο αληθινά και τρυφερά για την πατρότητα.

Στη Mirelen για το μικρό σπίτι στο λιβάδι που οι αναρτήσεις της μεκάνουν να συγκινούμαι και να γελάω.

Στη Λαμπρινή Τ και στο  ένα ταξίδι…. με το ξωτικό μας για το δυναμισμό και την αλήθεια του.

Στη Νάταλι με το πανέμορφο Playroom blog

Και στο Heartcore με τις εκλπηκτικές δημιουργίες απο τη Βίκυ.

 

